آگهی مناقصه عمومی اجرای زیر سازی و آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت -شهرداری کلاچای در نظر دارد از بودجه مصوب سال 1404 اعتبارات داخلی خود، نسبت به واگذاری پروژه اجرای زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت از طریق شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : اجرای زیرسازی و آسفالت به متراژ تقریبی 3700 مترمربع شامل : شن ریزی (به ارتفاع 15 سانت از نوع مخلوط رودخانه ای) تسطیح ، ریگلاژ، آب پاشی ، کمپکت (با غلطک و گریدر) و یا در صورت عدم تردد غلطک و گریدر زیرسازی و آسفالت بصورت دستی و قیرپاشی به همراه اجرای آسفالت از نوع بیندر به ارتفاع 7 سانت و روکش آسفالت از نوع توپکا به همراه قیرپاشی به متراژ تقریبی 13000مترمربع به ارتفاع 5 سانت بر اساس فهرست بهاء راه و باند سال 1404 و با شرایط مندرج در برآورد اولیه پیوستی - مدت اجرای پیمان : به مدت 6 ماه - محل اجرا: واقع در کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر - پیمانکاران می بایست دارای کد اقتصادی ثبت شده بوده و تمامی موارد خواسته شده پاکت (ب) بشرح ذیل را در سامانه بارگذاری نمایند. 1-اساسنامه شرکت-آگهی روزنامه رسمی کشور حاوی امضاهای مجاز و گواهی اداره ثبت شرکتها مبنی بر اعتبار اساسنامه ابراز شده و موجودیت شرکت و آخرین تغییرات معتبر شرکت و گواهی ثبت دارندگان امضا مجاز در دفترخانه 2- تصویر گواهی صلاحیت پیمانکاری (رتبه و ظرفیت مجاز از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری) 3-تصویر گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری 4- تکمیل فرم خوداظهاری 5- تصویر گواهینامه ثبت نامی در سامانه ارزش افزوده (شناسه یکتا) 6- دو نمونه سابقه قرارداد کار مشابه در سه سال گذشته با شهرداریهای استان گیلان و دارا بودن رضایت نامه حسن انجام کار آن 7-دارا بودن گواهینامه فنی کارخانه آسفالت (تایید شده وزارت راه) 8-فاصله کارخانه تولید آسفالت به محل اجرای پروژه (اعلام محل قرارگیری کارخانه آسفالت) 9- برگ تعهد پیمانکار در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان دولت (در صورت عدم اعلام آن به شهرداری ، خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود). - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : شرکت کنندگان جهت شرکت در مناقصه مبلغ 3.000.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما با مشخصات شناسه ملی شهرداری : 14002207018- کداقتصادی شهرداری: 411415933767- کدپستی : 4491815541 (با اعتبار سه ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه اقدام و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف تا پایان ساعت 12:00 روز چهارشنبه مورخ 1404/03/21تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir مراجعه و از روز چهارشنبه مورخ 1404/02/31 لغایت روز پنج شنبه مورخ 1404/03/08 اقدام نمایند. - هزینه درج آگهی روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد. - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - آخـــرین مهلت جهت ارائه پیشنهادها در ســامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 12:00روز چهارشنبه مورخ 140403/21می باشد. تبصره : متقاضیان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد ، پاکت الف (سپرده شرکت در مناقصه) ، پاکت ب (اسناد و مدارک شرکت و موارد اعلامی فوق) و پاکت ج (پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمت) را از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند. - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخ 25/03/25خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - پیشنهادهای فاقد سپرده، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. - کلیه کسـورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و عوارضات قانونی و... و پرداخت هزینه حقوق و دستمـزد کارکنـان و هزینه های متفرقه برعهده پیمانکار می باشد. -شرکت کنندگان در مناقصه بایستی دارای رزومه مورد تأیید دستگاههای نظارتی باشند. -شرکت کنندگان در مناقصه باید رتبه راه و باند از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ظرفیت خالی باقیمانده به کار را داشته باشند. -تسلیم پیشنهاد به منزله قبول تمام شرایط و اسناد مناقصه از طرف پیشنهاد دهنده تلقی خواهد شد. -بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد.( در پاکت ج) -انعقاد قرارداد شامل تعدیل آحاد فهرست بهاء نمی باشد. -برنده مناقصه متعهد میگردد معادل10درصد از كل مبلغ قرارداد را قبل از انعقاد قرارداد به عنوان ضمانت حسن انجام تعهدات در اختیار كارفرما قرار دهد كه ضمانت مذكور میبایست در قالب ضمانتنامه بانکي باشد. - در صورتیکه قیر یارانه ای یا قیر بافت فرسوده به این شهرداری تخصیص داده شود حواله مذکور به شرکت برنده مناقصه تحویل خواهد گردید و مبلغ قیر بر مبنای زمان اجرای پیمان در صورت وضعیت آن لحاظ می گردد. کلیه هزینه های حمل قیر نیز بعهده برنده مناقصه می باشد. -نظر به اینکه ضریب پیمان برای بیندر و توپکا می تواند متفاوت باشد ملاک این شهرداری جهت اعلام برنده مناقصه قیمت پیشنهادی مجموع خواهد بود.
شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل اعتبارات داخلی بودجه مصوب سال 1404 خود ، نسبت به خرید و نصب یکدستگاه جاروب خیابانی از طریق شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : خرید و نصب و تجهیز یکدستگاه جاروب خیابانی بر روی کامیونت جک 6 تن (با کاربری فعلی بغل بازشو-مطابق سند اصلی کمپانی) به همراه تغییر کاربری و بر اساس مشخصات درج شده در مدارک پیوستی - اخذ تغییر کاربری خودرو به جاروب شهری از راهنمایی و رانندگی بر عهده برنده مناقصه (شرکت تجهیزکننده) می باشد. - مدت زمان تحویل موضوع قرارداد : 2ماه بعد از عقد قرارداد - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان می بایست مبلغ 1.700.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما با مشخصات شناسه ملی شهرداری : 14002207018- کداقتصادی شهرداری: 411415933767- کدپستی : 4491815541 (با اعتبار سه ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای اقدام و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف تا پایان ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخ 1404/03/11 تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - بارگذاری مدارک گواهی صلاحیت کار ، گواهی تأیید صلاحیت ایمنی و استانداردسازی ، اساسنامه شرکت ، آگهی روزنامه رسمی تأسیس شرکت ، گواهینامه ثبت نام در نظام مالیاتی ارزش افزوده در سامانه ستاد (پاکت ب) الزامیست. -شرکت تجهیزکننده متعهد می گردد که نسبت به گارانتی دستگاه به مدت 1 سال و خدمات پس از فروش به مدت 5 سال اقدام نماید. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir از روز سه شنبه مورخ 1404/02/23 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1404/02/31اقدام نمایند. - آخـــرین مهلت جهت ارائه پیشنهادها در ســامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخ 1404/03/11 می باشد. تبصره: شرکت کنندگان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد پاکت (الف ، ب، ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند . - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 12:00روز دوشنبه مورخ 1404/03/12خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - 10% مبلغ قــرارداد بعنوان حسن انجام تعهدات بصورت ضمــانتنامه بانکی یا واریز بحساب سپرده شهـرداری الزامی می باشد.(در زمان عقد قرارداد به مدت یکسال جهت دوره یکساله گارانتی) - هزینه درج آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد. - پیشنهادهای فاقد سپرده ، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. -چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه و عوارضات قانونی و هزینه های متفرقه در صورت تعلق برعهده برنده مناقصه می باشد. -پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه صورتحساب رسمی از سامانه مؤدیان دارایی امکانپذیر می باشد.
-شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل بودجه عمرانی سال 1404 اعتبارات داخلی خود، نسبت به ساماندهی (گابیون بندی) بخشی از رودخانه گزافرود واقع در کوچه شهید پورآقاجان از طریق شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : ساماندهی (گابیون بندی) بخشی از رودخانه گزافرود واقع در کوچه شهید پورآقاجان با شرایط مندرج در برآورد اولیه پیوستی و فهرست بهاء آبیاری و زهکشی سال 1404 - مدت اجرای پیمان : 3 ماه - محل اجرا: واقع در گزافرود-کوچه شهید پورآقاجان مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان می بایست مبلغ 1.230.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما (با اعتبار سه ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای اقدام و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف تا پایان ساعت 12:00 روز پنج شنبه مورخ 1404/02/18 تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - پیمانکاران می بایست دارای رتبه و ظرفیت مجاز از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری و گواهینامه صلاحیت باشند و تکمیل فرم خوداظهاری و بارگذاری تمامی اسناد و مدارک شرکت در پاکت (ب) در سامانه الزامی می باشد . - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir از روز شنبه مورخ 1404/01/30 لغایت روز یکشنبه مورخ 1404/02/07 اقدام نمایند. - آخـــرین مهلت جهت ارائه پیشنهادها در ســامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 12:00روز پنجشنبه مورخ 1404/02/18 می باشد. تبصره: شرکت کنندگان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد پاکت (الف ، ب، ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند . - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00روز شنبه مورخ 1404/02/20 خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد. - پیشنهادهای فاقد سپرده ، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. -انعقاد قرارداد شامل تعدیل آحاد بهاء فهرست بهاء نمی باشد. -بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد. -شرکت کنندگان باید رتبه آبیاری و زهکشی را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته باشند. -چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و مالیات بر ارزش افزوده و عوارضات قانونی و... و پرداخت هزینه حقوق و دستمزد کارکنان و هزینه های متفرقه برعهده پیمانکـــار می باشد.
« آگهی مزایده واگذاری جایگاه CNG شهرداری کلاچای » نوبت اول -شهرداری کلاچای طبق مصوبه شماره 06/03/130 مورخ 1403/09/10 شورای اسلامی شهر در نظر دارد نسبت به واگذاری جایگاه CNG خود به شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مزایده گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : جایگاه CNG شهرداری کلاچای با شرایط جایگاه آماده با عمر بهره برداری و فعالیت 10 ساله و دارای دو دستگاه دیسپنسر به همراه 4 نازل و کمپرسور جایگاه با ظرفیت 1000 مترمکعب استاندارد در ساعت ساخت شرکت ( safe ) ایتالیا و 6 نفر اپراتور مشغول بکار-شماره اشتراک گاز جایگاه 10052016427 - مدت اجرای پیمان : 3 سال : از تاریخ 1403/11/01 تا تاریخ 1404/10/30 - محل اجرا: واقع در کمربندی کلاچای- جنب جایگاه سوخت بنزین آقای احمدی - پیمانکاران می بایست دارای مجوز فعالیت دارای اعتبار از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و شرکت گاز خودرو ایران باشند. - مبلغ تضمین شرکت در مزایده : شرکت کنندگان جهت شرکت در مزایده مبلغ 496.500.000ریال بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما ( با اعتبار سه ماهه ) یا واریز به حساب سپرده شماره 970170000000105702145006IR نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir مراجعه نمایند. -تاریخ انتشار مزایده در سامانه از تاریخ 1403/09/19 می باشد. -مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت تا ساعت 14:00 روز سه شنبه مورخ 1403/09/27 -مهلت زمانی ارائه پیشنهادها تا ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 1403/10/08 -تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00 روز یکشنبه مورخ 1403/10/09 خواهد بود. تبصره : شرکت کنندگان در مزایده باید ضمن بارگذاری اسناد از طریق سامانه فوق الذکر ، اصل فیش بانکی یا ضمانتنامه را در پاکت الف و فرم قیمت پیشنهادی را در پاکت ج بصورت سربسته تا پایان ساعت 14:00روز شنبه مورخ 1403/10/08 تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - هزینه درج آگهی و هزینه کارشناسی به عهده برنده مزایده می باشد. - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مزایده از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مزایده آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - ملاک تعیین برنده بالاترین قیمت پیشنهادی خواهد بود. -ارائه برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی است. - پیشنهادهای فاقد سپرده، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و عوارضات قانونی و... و پرداخت هزینه حقوق و دستمزد کارکنان و هزینه های سرویس و تعمیرات جزئی و اساسی ( اعم از اورحال و استاندارد سازی ) و خرید لوازم و راه اندازی و کلیه هزینه های مربوط به جایگاه برعهده پیمانکار می باشد.
آگهی تجدید مزایده عمومی فروش اموال اسقاطی (آهن آلات-پلاستیک –آلومینیوم و...) متعلق به شهرداری کلاچای(مرحله دوم) شهرداری کلاچای در نظر دارد : در اجرای مجوز شماره 06/03/100 مورخ 1403/07/19 شورای اسلامی شهر کلاچای نسبت به فروش آهن آلات اسقاطی، آلومینیوم ، انواع پلاستیک ضایعاتی و ... متعلق به خود را برابر گزارش کارشناسی توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری به شرح ذیل بصورت مزایده عمومی واگذار نماید. گروه کالا مبلغ سپرده شرکت در مزایده (به ریال) 1 امـوال اسقاطی شامل : ضایعات آهنی- ضایعات آلومینیومی- ضایعات لوله های مسی- ضایعات فلز استیل- ضایعات پلاستیکی- ضایعات چوبی- ضایعات چدنی- ضایعات شیشه- تیغه برف روب-تانکر آب- اسکلت ماشین آتش نشانی 505.700.000 - ضایعات آهنی شامل :میلگرد و نبشی-قفسه های فلزی-چهارپایه فلزی-تخت-درب و پنجره های ضایعاتی-لوله های فولادی-سطلهای زباله-اتاقهای کامیون و کامیونت-و سایر ضایعات مشابه به وزن تقریبی 50 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 135.000ریال - ضایعات آلومینیومی شامل درب و پنجره آلومینیومی و غیره به وزن تقریبی 120 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 900.000ریال - ضایعات لوله های مسی به وزن تقریبی 50 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 4.500.000ریال - ضایعات فلز استیل شامل : قفسه های استیل-کمدها-آبسردکن-نیمکت-کابینت های استیل و غیره به وزن تقریبی 300 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 300.000ریال - ضایعات پلاستیکی به وزن تقریبی 100کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 90.000 ریال - ضایعات چوبی شامل : میز و صندلی و غیره به وزن تقریبی 1 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 1.000ریال - ضایعات چدنی به وزن تقریبی 4 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 135.000ریال - ضایعات شیشه به وزن تقریبی 100کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 10.000ریال - تیغه برف روب یکدستگاه وزن تقریبی 2 تن به قیمت پایه 165.000 ریال - یکدستگاه تانکر آب به وزن تقریبی 500 کیلوگرم به قیمت پایه 120.000ریال - یکدستگاه اسکلت ماشین آتش نشانی به قیمت پایه 2.000.000.000 ریال * شرکت کنندگان در مزایده باید مبلغ سپرده را طی ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد به حساب سپرده شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای به نام شهرداری کلاچای واریز و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد، اصل فیش مربوطه را در پاکت (الف) - تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را در پاکت (ب) و همچنین فرم قیمت پیشنهادی را در پاکت (ج) بصورت سربسته تا پایان ساعت 13:00 روز پنجشنبه مورخ 1403/09/29 تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. * سپرده شرکت در مزایده نفرات اول تا سوم تا زمان پرداخت کامل توسط برنده نزد شهرداری به صورت امانت باقی می ماند، در صورت عدم پرداخت وجه در موعد قانونی توسط برندگان به ترتیب نفر اول و دوم و سوم و... سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، برنده مزایده یک هفته فرصت دارد تا نسبت به واریز وجه پیشنهادی خود به حساب درآمد شهرداری IR 430170000000105702142001 اقدام نماید در غیر اینصورت شهرداری نفرات بعدی به ترتیب نفر دوم و بعد نفر سوم را برنده مزایده اعلام می نمایند. * شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از طریق درگاه سـامانه تدارکـات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس : www.setadiran.ir مراجعه و از روز شنبه مورخ 1403/09/01 لغایت روز دوشنبه مورخ 1403/09/19 اقدام نمایند. * آخرین مهلت جهت ارائه پیشنهادات در سامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 13:00روز پنجشنبه مورخ 1403/09/29 می باشد. * تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00 روز شنبه مورخ 1403/10/01 خواهد بود. * کلیه هزینه های درج آگهی در روزنامه، کارشناسی، هزینه حمل و نقل ، بارگیری، توزین و باسکول، بیمه مسئولیت مدنی و مالیات بر عهده برنده مزایده می باشد و شهرداری تعهدی در قبال آن ندارد. * شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است. * تمامی اقلام ضایعاتی بصورت یکجا به فروش می رسد . * به پیشنهادات جزء و موردی ترتیب اثر داده نخواهد شد. * پیشنهاد دهندگان نباید مشمول قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشور باشند. * پس از اعلام برنده و پرداخت وجه، شهرداری هیچگونه تعهدی در قبال نگهداری ضایعات ندارد و حداکثر ظرف یک هفته بایستی بارگیری شود. * پس از برگزاری مزایده و اعلام برنده ، مبلغ توسط برنده نقداً به حساب اعلامی شهرداری واریز ، سپس نسبت به بارگیری اقدام خواهد شد . * وزن اعلام شده ضایعات تقریبی و طبق گزارش کارشناسان رسمی دادگستری بوده و مبلغ پیشنهادی بر اساس مبلغ واحد اعلام شده مزایده گر در آگهی مزایده بوده و وزن دقیق طبق اعلام باسکول حاصل می گردد . توزین اقلام قابل فروش با ارائه برگه باسکول ممهور شده تحت نظارت واحد اموال شهرداری صورت می گیرد. * ملاک تعیین برنده بالاترین قیمت پیشنهادی خواهد بود. * ارائه برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد. * پیشنهاد دهنده می بایست نسبت به درج قیمت پیشنهادی خود بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده در سامانه ستاد اقدام نماید. * شرکت کنندگان جهت بازدید از مورد مزایده می توانند همه روزه در ساعات اداری به واحد موتوری و واحد خدمات شهر شهرداری مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره : 09116063460 (آقای حسن نیا) تماس حاصل نمایند .
آگهی مناقصه عمومی- واگذاری کارهای حجمی (مرحله اول) شهرداری کلاچای در نظر دارد طبق مصوبه شماره 06/03/100 مورخ 1403/07/19 شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد نسبت به واگذاری کارهای حجمی از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. نام و نشانی دستگاه مناقصه گذار : شهرداری کلاچای (استان گیلان) موضوع مناقصه : انجام کارهای حجمی در سطح شهر : انجام امورات خدمات شهری شامل حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز،پارکها و میادین و بلوارها،نظافت سطح شهر در حوزه خدماتی شهر شامل کاشت گل و گیاه و درختکاری و نشاءکاری و آبیاری،سمپاسی ، کوددهی و وجین و اصلاح و توسعه فضای سبز و رفت و روب کل سطح شهر،جمع آوری زباله ها،شستشوی جداول و علائم ترافیکی،برف روبی و خدمات اداری - مبلغ برآورد اولیه اجرای کار برای مدت 12 ماه : برآورد اولیه به مبلغ 279.000.000.000ریال می باشد. - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : شرکت کنندگان جهت شرکت در مناقصه مبلغ 13.950.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نفع کارفرما (با اعتبار سه ماه ) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. - پیمانکاران می بایست دارای رتبه بندی و طرح طبقه بندی مشاغل کارگری مورد تایید وزارت کار و اموراجتماعی ( تائیدیه صلاحیت از اداره کار و اموراجتماعی) و گواهینامه صلاحیت HSE باشند. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس : www.Setadiran.ir از روز چهارشنبه مورخ 1403/08/23 لغایت روز پنجشنبه مورخ 1403/0901 اقدام نمایند . - هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود. - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خود داری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد . - آخرین مهلت جهت ارایه پیشنهادها در سامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 13:00 روز دوشنبه مورخ 1403/09/12 میباشد. - تبصره : شرکت کنندگان می بایست جهت ارایه تمامی اسناد پاکت (الف و ب و ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند، در ضمن، پاکت (الف) را به صورت درب بسته تا ( پایان ساعت 13:00 روز دوشنبه مورخ 1403/09/12) به دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند. - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00 روز سه شنبه مورخ 1403/09/13خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار می باشد. - شرکت کنندگان یک نمونه قرارداد سال های گذشته خود را به عنوان نمونه بارگذاری نمایند . - نفر برنده باید از توان مالی برخوردار باشد تا بدون دریافت وجهی از شهرداری تا 2 ماه حقوق پرسنل خود را پرداخت نماید . - پیشنهادهای فاقد سپرده، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد.
-شهرداری کلاچای در نظر دارد طبق مصوبه شماره 06/03/111 مورخ 1403/08/07شورای اسلامی شهر ، نسبت به اجاره یکباب غرقه به شکل آلاچیق متعلق به خود از طریق مزایده عمومی به افراد واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - مشخصات مورد اجاره شامل : اجاره یکباب غرفه به شکل آلاچیق به مساحت 52 مترمربع متعلق به شهرداری با اسکلت فلزی و مصالح دیوار از نوع بنایی ، بام ساختمان شیروانی با پوشش از جنس ایرانیت ، فرش کف موزاییک شده ، دربها و پنجره ها از نوع فلزی بوده . دیوارهای داخلی کاشیکاری شده بوده و پوشش خارجی دیواره از نوع سیمانی می باشد . ملک دارای انباری و انشعاب برق،آب و گاز می باشد . در قسمت شمالی فضای مذکور و به سمت ساحل سکوهای بتنی جهت نشیمن در محوطه احداث گردیده است. - مدت اجاره : 4 سال - مکان مورد اجاره : کلاچای- انتهای خیابان شهید بهشتی –پارک ساحلی کلاچای -مبلغ پایه ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری جهت اجاره : سال اول ماهانه مبلغ 18.000.000ریال جمعاً بمبلغ 216.000.000ریال – سال دوم ماهانه مبلغ 22.000.000ریال جمعاً بمبلغ 264.000.000ریال- سال سوم ماهانه مبلغ 27.500.000ریال جمعاً بمبلغ 330.000.000ریال و سال چهارم ماهانه مبلغ 35.000.000ریال جمعاً بمبلغ 420.000.000ریال نحوه پرداخت اجاره : طی 16 فقره چک (هر 3 ماه یک فقره) که باید در زمان عقد قرارداد تحویل امور مالی شهرداری گردد . - مبلغ تضمین شرکت در مزایده : شرکت کنندگان جهت شرکت در مزایده مبلغ 61.500.000ریال بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما ( با اعتبار 3 ماهه ) یا واریز به حساب سپرده شماره IR970170000000105702145006نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir مراجعه نمایند. -تاریخ انتشار مزایده در سامانه : از تاریخ 1403/08/21 می باشد - مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت: تا ساعت 17:00 روز سه شنبه مورخ 1403/08/21 - مهلت زمانی ارائه پیشنهادها : تا ساعت 13:00 روز شنبه مورخ 1403/09/10 - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00روز یکشنبه مورخ 1403/09/11خواهد بود. تبصره : متقاضیان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد ، پاکت الف سپرده شرکت در مزایده ، پاکت ب مدارک احراز هویت شامل تصویر کارت ملی و شناسنامه و پاکت ج پیشنهاد قیمت را از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند، ضمناً شرکت کننده می بایست محتوی پاکت (الف) را به صورت درب بسته تا زمان اعلام شده به دبیرخانه شهرداری ( تا پایان ساعت 13:00 روز شنبه مورخ 1403/09/10 ) تحویل نمایند. - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مزایده از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مزایده آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - پیشنهادهای فاقد سپرده، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه هزینه های درج آگهی در روزنامه، کارشناسی بر عهده برنده مزایده می باشد که بایستی قبل از انعقاد قرارداد نقداً پرداخت شود. -برنده مزایده حق واگذاری تمام یا قسمتی از مورد اجاره را به شخص دیگری ندارد. -رعایت نمودن حفظ شئونات اسلامی و رعایت بهداشت محیط برعهده برنده مزایده می باشد. - فروش ، عرضه و استعمال دخانیات( قلیان) در مکان مورد اجاره ممنوع می باشد. * شـرکت کنندگان می تواننـد همه روزه از مکـان مورد اجـاره بازدید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمـاره تلفن شهـرداری : 42683132-013 یا 42683133-013 (داخلی 209 یا 220) تماس حاصل نمایند .
آگهی مزایده عمومی فروش اموال اسقاطی (آهن آلات-پلاستیک –آلومینیوم و...) متعلق به شهرداری کلاچای(مرحله اول) شهرداری کلاچای در نظر دارد : در اجرای مجوز شماره 100/03/06 مورخ 19/07/1403 شورای اسلامی شهر کلاچای نسبت به فروش آهن آلات اسقاطی، آلومینیوم ، انواع پلاستیک ضایعاتی و ... متعلق به خود را برابر گزارش کارشناسی توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری به شرح ذیل بصورت مزایده عمومی واگذار نماید. گروه کالا مبلغ سپرده شرکت در مزایده (به ریال) 1 امـوال اسقاطی شامل : ضایعات آهنی- ضایعات آلومینیومی- ضایعات لوله های مسی- ضایعات فلز استیل- ضایعات پلاستیکی- ضایعات چوبی- ضایعات چدنی- ضایعات شیشه- تیغه برف روب-تانکر آب- اسکلت ماشین آتش نشانی 505.700.000 - ضایعات آهنی شامل :میلگرد و نبشی-قفسه های فلزی-چهارپایه فلزی-تخت-درب و پنجره های ضایعاتی-لوله های فولادی-سطلهای زباله-اتاقهای کامیون و کامیونت-و سایر ضایعات مشابه به وزن تقریبی 50 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 135.000ریال - ضایعات آلومینیومی شامل درب و پنجره آلومینیومی و غیره به وزن تقریبی 120 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 900.000ریال - ضایعات لوله های مسی به وزن تقریبی 50 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 4.500.000ریال - ضایعات فلز استیل شامل : قفسه های استیل-کمدها-آبسردکن-نیمکت-کابینت های استیل و غیره به وزن تقریبی 300 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 300.000ریال - ضایعات پلاستیکی به وزن تقریبی 100کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 90.000ریال - ضایعات چوبی شامل : میز و صندلی و غیره به وزن تقریبی 1 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 1.000ریال - ضایعات چدنی به وزن تقریبی 4 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 135.000ریال - ضایعات شیشه به وزن تقریبی 100کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 10.000ریال - تیغه برف روب یکدستگاه وزن تقریبی 2 تن به قیمت پایه 165.000ریال - یکدستگاه تانکر آب به وزن تقریبی 500 کیلوگرم به قیمت پایه 120.000ریال - یکدستگاه اسکلت ماشین آتش نشانی به قیمت پایه 2.000.000.000ریال * شرکت کنندگان در مزایده باید مبلغ سپرده را طی ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد به حساب سپرده شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای به نام شهرداری کلاچای واریز و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف را تا پایان ساعت 13:00 روز پنجشنبه مورخ 01/09/1403 تحویل دبیرخانه شهرداری و تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی بارگذاری نموده به نام پاکت ب در قسمت مستندات، و فرم قیمت پرشده را نیز در فرم قیمت پیشنهادی سامانه تدارکات الکترونیکی بارگذاری نموده به نام پاکت ج . (کلیه پاکات بصورت الکترونیکی از بستر سامانه ستاد ارسال شود، به پیشنهادات فیزیکی ارائه شده ترتیب اثر داده نخواهد شد ) * سپرده شرکت در مزایده نفرات اول تا سوم تا زمان پرداخت کامل توسط برنده نزد شهرداری به صورت امانت باقی می ماند، در صورت عدم پرداخت وجه در موعد قانونی توسط برندگان به ترتیب نفر اول و دوم و سوم و... سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، برنده مزایده یک هفته فرصت دارد تا نسبت به واریز وجه پیشنهادی خود به حساب درآمد شهرداری IR 430170000000105702142001 اقدام نماید در غیر اینصورت شهرداری نفرات بعدی به ترتیب نفر دوم و بعد نفر سوم را برنده مزایده اعلام می نمایند. * شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از طریق درگاه سـامانه تدارکـات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس : www.setadiran.ir مراجعه و از روز شنبه مورخ 12/08/1403 لغایت روز یکشنبه مورخ 20/08/1403 اقدام نمایند. * آخرین مهلت جهت ارائه پیشنهادات در سامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 13:00روز پنجشنبه مورخ 01/09/1403 می باشد. * تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:30 روز شنبه مورخ 03/09/1403 خواهد بود. * کلیه هزینه های درج آگهی در روزنامه، کارشناسی، هزینه حمل و نقل ، بارگیری، توزین و باسکول، بیمه مسئولیت مدنی و مالیات بر عهده برنده مزایده می باشد و شهرداری تعهدی در قبال آن ندارد. * شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است. * تمامی اقلام ضایعاتی بصورت یکجا به فروش می رسد . * به پیشنهادات جزء و موردی ترتیب اثر داده نخواهد شد. * پیشنهاد دهندگان نباید مشمول قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشور باشند. * پس از اعلام برنده و پرداخت وجه، شهرداری هیچگونه تعهدی در قبال نگهداری ضایعات ندارد و حداکثر ظرف یک هفته بایستی بارگیری شود. * پس از برگزاری مزایده و اعلام برنده ، مبلغ توسط برنده نقداً به حساب اعلامی شهرداری واریز ، سپس نسبت به بارگیری اقدام خواهد شد . * وزن اعلام شده ضایعات تقریبی و طبق گزارش کارشناسان رسمی دادگستری بوده و مبلغ پیشنهادی بر اساس مبلغ واحد اعلام شده مزایده گر در آگهی مزایده بوده و وزن دقیق طبق اعلام باسکول حاصل می گردد . توزین اقلام قابل فروش با ارائه برگه باسکول ممهور شده تحت نظارت واحد اموال شهرداری صورت می گیرد. * ملاک تعیین برنده بالاترین قیمت پیشنهادی خواهد بود. * بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد. * پیشنهاد دهنده می بایست نسبت به درج قیمت پیشنهادی خود بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده در سامانه ستاد اقدام نماید. * شرکت کنندگان جهت بازدید از مورد مزایده می توانند همه روزه در ساعات اداری به واحد موتوری و واحد خدمات شهر شهرداری مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره : 09116063460 (آقای حسن نیا) تماس حاصل نمایند .
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای اجرای جدول گذاری و فرش موزائیک خیابانهای سطح شهر شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل بودجه عمرانی سال 1403 اعتبارات داخلی خود ، نسبت به اجرای جدول گذاری به متراژ تقریبی 100مترطول و فــرش موزاییک به متراژ تقریبی 3000 مترمربع واقــع در ضلـع غربی و شرقی خیــابان مفتــح شمالی، خیابان امام خمینی (ره)، بخشهایی از خیابان شهید مطهری و خیابان معلم از طریق شرکت های واجد شرایط به شماره سیستمی 2003094092000004 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.Setadiran.irانجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (بصورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم بعمل آورند. مواعد زمانی: - تاریخ انتشار فراخوان : 1403/5/27 - مهلت دریافت اسناد فراخوان : 1403/6/5 - مهلت ارسال پیشنهادات : 1403/6/19 - زمان بازگشایی پاکتها : 1403/6/20 نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : شرکت کنندگان می بایست مبلغ 880.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما (با اعتبار 3 ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای اقدام نمایند. اطلاعات تماس و آدرس دستگاه: استان گیلان- شهرستان رودسر – کلاچای - شهرداری کلاچای شماره تماس واحد مالی : 42683132-013 داخلی 202 و 205 شماره تماس واحد عمران : 42683132-013 داخلی 234
« آگهی مناقصه عمومی پروژه احداث و توسعه شبکه جمع آوری آبهای سطحی کلاچای شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل اعتبارات عمومی (استانی) سال1402 خود بمبلغ 000/000/000/19ریال بصورت نقدی و مابقی از محل اعتبارات بودجه داخلی 1403 خود به مبلغ 114/017/651/2ریال نسبت به اجرای لوله گذاری به جهت دفع آبهای سطحی و اصلاح شبکه جمع آوری در انتهای بلوار معلم حدفاصل رودخانه موجود به سمت میدان زکات در فاز اول به متراژ تقریبی 700مترطول از طریق شرکتهای واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : اجرای احداث و توسعه شبکه جمع آوری آبهای سطحی طبق برآورد اولیه پیوستی و فهرست بهاء ابنیه سال 1403 - مدت اجرای پیمان : 3 ماه - محل اجرا: انتهای بلوار معلم حدفاصل رودخانه موجود به سمت میدان زکات در فاز اول - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان می بایست مبلغ 000/000/100/1ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کارفرما (با اعتبار 3 ماه) یا واریز به حساب رابط وجوه سپرده شهرداری به شماره4052011407535851 نزد بانک مرکزی جمهوری ایران اقدام و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف تا پایان ساعت 11:30روز پنجشنبه مورخ 14/4/1403 تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - پیمانکاران می بایست دارای کد اقتصادی ثبت شده ، رتبه و ظرفیت مجاز از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری و گواهینامه صلاحیت و دارای گواهینامه ثبت نامی در سامانه ارزش افزوده باشند و تکمیل فرم خوداظهاری و بارگذاری تمامی اسناد و مدارک شرکت در پاکت (ب) در سامانه الزامی می باشد . - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir از روز چهارشنبه مورخ 23/3/1403 لغایت روز شنبه مورخ 2/4/1403 اقدام نمایند. - آخـــرین مهلت جهت ارائه پیشنهادها در ســامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 11:30 روز پنجشنبه مورخ 14/4/1403 می باشد. تبصره: شرکت کنندگان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد پاکت (الف ، ب، ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند . - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 12:00 روز شنبه مورخ 16/4/1403 خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - انعقاد قرارداد شامل تعدیل آحاد بهاء فهرست بهاء نمی باشد. - هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد. - پیشنهادهای فاقد سپرده ، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. -چنانچه نفرات اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و عوارضات قانونی و... و پرداخت هزینه حقوق و دستمزد کارکنان و هزینه های متفرقه برعهده پیمانکـــار می باشد. -بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد.
« آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای » فراخوان مناقصه عمومی اجرای آسفالت کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر کلاچای شهرداری کلاچای در نظر دارد از محل سهمیه قیر رایگان خود اختصاصی از سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور که طی نامه شماره 25287/42/80/1402 مورخ 3/10/1402 استانداری گیلان به این شهرداری ابلاغ گردیده است از محل بند (ک) تبصره یک قانون بودجه سال 1402 کل کشور و بخشی از محل بودجه مصوب سال 1403 اعتبارات داخلی شهرداری، نسبت به واگذاری پروژه اجرای زیرسازی و شن ریزی و تسطیح و ریگلاژ و آسفـالت کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر از طریق شرکت های واجد شرایط به شماره سیستمی 2003094092000002 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.Setadiran.irانجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (بصورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم بعمل آورند. مواعد زمانی: - تاریخ انتشار فراخوان : 12/3/1403 - مهلت دریافت اسناد فراخوان : 21/3/1403 - مهلت ارسال پیشنهادات : 3/4/1403 - زمان بازگشایی پاکتها : 4/4/1403 نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : شرکت کنندگان می بایست مبلغ 000/000/000/2 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما (با اعتبار 3 ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره 970170000000105702145006IR نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. اطلاعات تماس و آدرس دستگاه: استان گیلان- شهرستان رودسر – کلاچای - شهرداری کلاچای شماره تماس واحد مالی : 42683132-013 داخلی 202 و 205 شماره تماس واحد عمران : 42683132-013 داخلی 220